top of page
  • 作家相片Ann Lau

深圳福田美食 - 花悅庭

已更新:2019年3月6日

深圳福田區都有好幾間有名氣北京烤鴨店,大董丁、羲和雅苑及花悅庭等。係香港都已試羲和雅苑,價錢就不需要多講啦,位於得係尖沙咀高級地方喎。上次上嚟福田都見到呢間花悅庭門口掛起非常壯觀鴨群就已經決定今次再上嚟要試。餐廳主打果木烤鴨,我地座位就對住個烤鴨房間。呢個房間有多位師傅走出走入負責烤鴨及片鴨。

首先叫咗支非常廉價紅酒(¥2XX)但一D 都無睇少仲配合專業紅酒器材侍酒。



蔥油鐵棍山葯

蔥油味香不過山葯有點熟,如果脆口少少就 perfect。


蝦餃

無特別


鵪鶉蛋燒流心賣

考工傅,不過味道有點淡口。鵪鶉蛋黃 cream 蛋黃味唔重。





果木烤鴨 (¥268)

花悅庭必點的招牌菜品,選用傳統北京烤鴨專用的光鴨品種。現場烤制,再即場片鴨。包烤鴨的麵皮,十分薄韌。餐廳對出爐鴨非常緊張,片鴨後發現我地叫隻鴨烤得不達指標,就立即通知我地要多等等。好快已經換隻新鴨片畀我地。鴨肉與油分比例非常好,原全唔覺得好油。


我地都有加錢(¥68)做兩食💵加個尖椒燜鴨架。網民話唔加錢兩食鴨架係無得拎走。

剁椒大魚頭

剁椒大魚頭(半份)

味道好似豆辦醬蒸大魚頭🙄


仲有叫咗碟炒大百菜。4位大人消費約共一千¥。


#花悦庭(平安金融中心店)

餐廳資料:http://www.dianping.com/shop/92769667


Travelling Date: Feb 2019


 

找我!

404 次查看0 則留言

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page